krasch -.-


Sitter vid mamma och thomas dator eftersom min har
"kraschat" eller ja gått sönder , så den ska väl in på lagning så fort som möjligt.
Min mamma är konstig tycker jag , för hon säger att jag
 ska ha lagt mig tolv s: , men om jag ser någon film får
 jag vara uppe lite längre .Ska väl försöka hitta någon film om vi då har någon.
I morgon är det torsdag har ingen aning vad jag ska göra i alla fall se vampire diaries.
Nu ska jag kolla om vi har någon film annars blir det och sitta här till klockan tolv då.



Här får ni en bild på "mig" som jag tog för nån månad sen.


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja mammor kan vara lite konstiga ibland:P

2010-04-08 @ 16:57:42
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0