kulkul.


Vart inge mer bloggande igår , åkte hem till Anna och Kim i stället .
Vi hade kul och såg på talang , solsidan och luftslottet som sprängdes.
Det var mening att jag skulle sova där , men jag har svårt
att sova hos andra så mamma kom och hämta mig
, för dom va ändå på väg hem så jag väckte dom inte precis.
Ska väl se lite körslaget i dag inte för att det är specielt
 kul men ändå , sen ska jag väl se flickan som lekte med elden om den andra tv:n funkar.
Nu ska jag borsta tänderna sen kolla på facebook och bilddagboken.


Min outfit idag är hello kitty , vita hellokitty mjukis från hm.
En rosa hellokitty t-shirt från bikbok.
Och på bild får ni min hellokitty staty/balsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0