♥-♥

Idag var jag , issan♥ , kajsa♥ och angelica♥  på falukalaset , vi åkte ju direkt efter skolan sen kom vi hem kanske lite efter tio.
Jag , kajsa♥ och issan♥ hitta en jätte kul karusell om vi lixom älskade , vi åkte den fyra gånger ( hade gärna åkt mer ) första gången slog jag i huvudet två gånger ^^
Jag "vann" eller ja det var ett tröst pris en guldig hatt ')
Dagen vart i alla fall kul , ni kan faktiskt kolla in våran blogg nu :
http://lanostravita.devote.se ( la nostra vita ) det är italienska och betyder vårt liv , men namnet kommer bytas ut snart eftersom angelica inte gilla det ;S
Ni kommer få lite bilder från dagen i ett annat inlägg om ni vill se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0