issan♥

Vart med issan♥ i dag , vi hann inte med så mycket men vi kom på ett bloggnamn och fixa en blogg till mig , issan , kajsa och angelica alltså en som vi kommer ha tillsammans , lägger ut en länk någon annan dag kanske i morgon när vi fixat lite mer med bloggen , jag hinner verkligen inte i dag jag måste träna på alla min 159 spanska glosor , och ja det är 159 stycken och jag kan ungefär 90 av dom så ungefär 60 kvar att kunna , sen måste jag duscha , storstäda mitt rum alltså städa , dammsuga och damma.
I morgon blir'e inge inlägg tror jag för då drar jag , issan , kajsa och angelica till falun på falukalaset sen kommer jag väl hem någon gång på kvällen eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0