"klasskväll"




Efter skolan åkte jag och mamma till borlänge och lämna in en dator hon köpte
 till mig igår för den skulle göra några uppdaterningar , åkte till öb sen , mamma
 köpte två vimto drickor till mig och lite godis till "klasskvällen" som jag kom hem
 för ett tag sen. Efter det åkte vi till skolan där hon släppte av mig , vi började
 göra tacos tillsammans , sen åt vi och såg på en film efter det , då såg vi på
 sommaren med göran. Kom hem för ett tag sen , satte mig direkt vid datan
, kolla lite på facebook först men nu skrev jag lite i bloggen innan jag glömmer
 det , men nu ska jag ta och kolla lite mer på facebook , spela lite farmville
, kolla bdb och läsa lite bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0