little shopping :)



Det blev och åka till kupolen i dag jag hittade tightsen jag ville ha men köpte dom inte
 för att dom bara passar till ungefär svarta kläder så det vart inge köp där , och mina favo skor jag
 visa er i går hittade jag men tyckte det va lite onödigt att köpa "sommarskor" mitt i kalla "vintern"
 , men däremot köpte jag en tröja , ni får tyvärr ingen bild på mitt köp för hos pappa har jag ingen
 kamera så jag kan ta kort eller han har ju en men den är så konstig och jag vet inte riktigt hur den "fungerar" . Har nyss slitit mig från tv:n då jag sett let's dance och solsidan , men nu kommer nog resten av kvällen spenderas framför datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0