nameme.

Fast jag vart hemma sen ungefär 11:15 har jag bara gjort ett inlägg i dag , dåligt gjort.
Hoppas det blir mer under påsklovet eftersom jag är hel ledig då (y'.
Imorgon kanske jag ska ta den tidiga bussen ( tidig+full av människor )
, och om jag tar den "sena" kommer jag sent till gympan kanske 5-10 minuter men det kanske inte är så jätte viktigt.
Har kommit på massa hundnamn , eller förslag eftersom pappa och "bi" inte har kommit på något , tror inte dom gillar så många av namnen, fast det är lixom 74 namn , jag är faktiskt seriös nu :D.
Tror jag ska ta en kopp te idag , det är så mysigt och dricka te på kvällen sen läser man en tidning men vå får väl se vad jag kommer göra.
Slutar ungefär 11 i morgon med , klockan 13:00 ska jag ha utvecklingssamtal , sen ska jag vara med kajsa♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0