daamp.

Egentligen skulle ni fått läsa ett inlägg till tidigare i dag , men mitt under mitt fixande av inlägget började datan dampa och det gör den nu också så nu lånar jag mamma och thomas dator.
Drygt med Onsdag i morgon eftersom det blir den värsta dagen med gympa suck suck , dubbel no suck suck , so suck suck ja.. Vi slipper engelskan för att se på någon dansshow hoppas den är bra , vi får sluta 15 minuter senare men det gör inget eftersom mamma ändå ska hämta mig där sen åker vi till borlänge för att kolla efter kläder till dansshowen jag ska vara med i slutet av maj.
I dag ska jag duscha , sitta vid datan det är i alla fall vad jag vet.
Och för er som kommer se mig i morgon har jag en liten "överraskning" hihih..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0