fullt upp ^^

Först var det menat att jag skulle vart med kajsa♥ , angelica♥ och jenny♥ , men angelica♥ och jenny♥ kunde inte , så jag var bara med kajsa♥. I morgon ska jag vara med kajsa♥ och angelica♥ , och sen om jenny♥ kan.
På onsdag ska jag vara med kajsa♥ , på torsdag är det genrep till dansshowen som är på fredag och lördag , sen ska jag till pappa på fredag , fullt upp xd.
Ska se på top model♥ vid åtta , sen ska jag sitta vid datan igen , eller se nått på tv..
Sen vid 21:35 kanske jag ska se tv igen xd.
I morgon skola igen -.- , och på gympan ska vi dansa -.- hatar det ! -.-
Hehhe här får ni en bild för att inte göra inlägget lika tråkigt ^^
En gammal liten bild på mig ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0