L0VE MY NEW CL0THES

Vart i borlänge med mamma idag , köpte :

tunika :25kr (sussies skattkista)
svartvita adidas shorts : 60kr (sussies skattkista)
rosa fake converse : 50kr ( sussies skattkista )
röd kort kjol : 30kr ( myrorna )
svarta 3/4 byxor : 99kr ( HM )
rosa linne : 49kr ( HM )

Sen köpte vi vita knästrumpor men dom måste mamma glömt i någon affär :( i morgon ska hon ringa och fråga om dom hittat några där...

Lägger inte ut bilder nu eftersom jag ska börja göra mig i ordning , men ni kanske får bilder i morgon.

Och vet ni nästa vecka ska vi i klassen på någon jä'la fu'king fågelskådning 06:00 PÅ MORGONEN !!!!!! , och vi måste cykla till boan det är lixom en mil ungefär i alla fall vad jag tycker och jag måste cykla ungefär 05:00 :O om jag ens ska dit -.- ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0